Grąžinimo taisyklės

Paskutinį kartą atnaujinta: 2023-05-11


Skaninti.lt siekia, kad klientams būtų pateikti kokybiški prieskoniai ir puikus klientų aptarnavimas. Jei dėl kokių nors priežasčių nesate patenkinti savo pirkiniu, įvyko klaida ar persigalvojote, teikiame grąžinimo politiką, kad užtikrintume jūsų pasitenkinimą. Atidžiai perskaitykite šias grąžinimo taisykles, kad grąžinimo procesas vyktų sklandžiai ir be rūpesčių.


Kaip grąžinti Skaninti.lt prieskonius


1. Tinkamumas

Tinkamos kokybės maisto prekės nekeičiamos ir negrąžinamos. Kad būtų galima grąžinti prekę, ji turi būti:

1.1. Nenaudota ir tokios pat būklės ir kiekio, kaip ją gavote;

1.2. Originalioje pakuotėje;

1.3. Grąžinta nepalikus restorano.

1.3.1. Šis punktas ypač svarbus dėl to, kad pakuotės yra sukurtos taip, kad nebus galima užtikrinti, kad prekės iš tiesų nenaudojote. Kiti grąžinimo atvejai nėra galimi, nes tai neužtikrintų klientų saugumo.


2. Grąžinimo procesas

Jeigu užsakymas atitinka visas tris sąlygas, tuomet galima inicijuoti grąžinimą. Susisiekite su mumis info@skaninti.lt ir per 7 dienas nuo laiško gavimo suteiksime atsakymą dėl grąžinimo proceso tolimesnių žingsnių. Inicijuodami pateikite savo užsakymo numerį ir trumpą paaiškinimą, kodėl norite grąžinti prekę. Peržiūrėsime jūsų užklausą ir pateiksime instrukcijas, kaip tęsti grąžinimą.


Pirkėjo gautų prekių ir Internetinėje parduotuvėje ir (ar) mobiliojoje programėlėje pateikiamų Prekių spalvos gali nežymiai skirtis, nes spalvų raiška priklauso nuo Pirkėjo individualių įrenginio savybių. Taip pat Internetinėje parduotuvėje ir (ar) mobiliojoje programėlėje pateikiamų Prekių atvaizduose gali būti pavaizduotos papildomi Prekių aksesuarai ar komponentai, kurie neįeina į parduodamą Prekės komplektaciją (Prekės komplektacija nurodoma Prekės skelbimo skiltyje „Prekės informacija“). Prekė laikoma atitinkanti pateiktą pasiūlymą, jei ji atitinka Internetinėje parduotuvėje ir (ar) mobiliojoje programėlėje pateiktą pavyzdį, modelį ar aprašymą Pardavėjas neatsako už Prekių turinį, pavyzdžiui, knygų redagavimo, vertimo klaidas ar kokybę, dėl kurio atsakomybė tenka išimtinai Prekės leidėjui/gamintojui.


Svečias, kuriam buvo pristatyta netinkamos kokybės ar nesaugi maisto prekė, kol nesibaigė prekės tinkamumo naudoti terminas, turi teisę:

2.1. reikalauti, kad prekė būtų pakeista į tokią pat tinkamos kokybės prekę

2.2. sumažinti prekės kainą;

2.3. grąžinti prekę Pardavėjui ir reikalauti grąžinti sumokėtus pinigus.


Pirkėjas, pageidaudamas grąžinti ar pakeisti netinkamos kokybės maisto prekes, teikdamas prašymą žodžiu arba raštu turi nurodyti tokią informaciją:

2.4. Prekės užsakymo numerį;

2.5. įvardyti Prekės kokybės trūkumą;

2.6. pateikti kitus įrodymus, pavyzdžiui, nekokybiškos Prekės nuotrauką, Prekės pakuotės nuotrauką, kita.

Nekokybiškų ar nesaugių maisto prekių grąžinimo ar keitimo išlaidas dengia Pirkėjas.

3. Siuntimas atgal

Jūs esate atsakingas už prekių grąžinimo siuntimo išlaidų apmokėjimą. Siuntimo išlaidos negrąžinamos. Jei jums grąžinami pinigai, grąžinimo siuntimo išlaidos bus išskaičiuotos iš jūsų grąžinamų pinigų.


4. Grąžinamos lėšos

Gavę Jūsų prekę, ją apžiūrėsime (arba tai atliks restorano darbuotojai) ir informuosime, kad gavome Jūsų grąžintą prekę. Apžiūrėję prekę informuosime jus apie pinigų grąžinimo būseną.


Jei jūsų grąžinimas bus patvirtintas, mes inicijuosime pinigų grąžinimą pagal jūsų pradinį mokėjimo būdą. Kreditą gausite per tam tikrą dienų skaičių, priklausomai nuo jūsų banko politikos.


Grąžinęs prekes, Pirkėjas atsako už prekės vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl veiksmų, nebūtinų prekės pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti.


Gavęs Prekes arba Prekių komplektus, kartu su gautomis Dovanomis ir įvertinęs jų kokybę Pardavėjas atlieka visų arba dalies pinigų grąžinimą už Prekes arba Prekių komplektus bankiniu pavedimu į Prekių arba Prekių komplekto Pirkėjo banko sąskaitą ne vėliau nei per 14 (keturiolika) dienų nuo įrodymo apie Prekės arba Prekės komplekto išsiuntimą Pardavėjui gavimo dienos arba Prekės arba Prekių komplekto grąžinimo. Jei grąžinama tik dalis Prekių, pristatymo išlaidos už šias Prekes grąžinamos, jeigu grąžinamai daliai Prekių pristatymo mokestis buvo taikomas. Jei buvo pasirinktas kitas negu Pardavėjo pasiūlytas prekės arba prekių komplekto grąžinimo būdas, dėl kurio susidarė neproporcingos ar didesnės išlaidos, Pardavėjas neprivalo padengti tokių prekės arba prekės komplekto grąžinimo išlaidų.


5. Mainai

Keitimų šiuo metu nesiūlome. Jei norite pakeisti prekę, inicijuokite grąžinimą ir pateikite naują užsakymą norimai prekei.


6. Sugadinti ar sugedę daiktai

Gavę sugadintą ar nekokybišką prekę, susisiekite su mumis info@skaninti.lt ir per 7 dienas nuo laiško gavimo pateiksime atsakymą dėl grąžinimo. Šis punktas yra išimtinis, bet tai gali nutikti dėl „force majeure“ situacijų. Dėl to tokia grąžinimo forma yra teikiama. Pateikite savo užsakymo numerį ir sugadintos ar brokuotos prekės nuotrauką, kurioje matytųsi aiškus sugadinimo ar sugedimo atvejis. Peržiūrėsime jūsų užklausą ir pateiksime instrukcijas, kaip tęsti grąžinimą.

7. Bendradarbiavimas

Iki bet kurio grąžinimo etapo bus reikalingas jūsų bendradarbiavimas. Kiekvienas grąžinimo atvejis svarbus tuo, kad leistų išspręsti klaidas, kad tai daugiau nepasikartotų. Jūsų atvejis gali padėti visai Skaninti.lt bendruomenei daugiau nei tik piniginė suma. Jeigu neketinate bendradarbiauti atsakant į klausimus, padedant suprasti situaciją, tuomet pinigų grąžinimas gali būti nutolinimas iki kol bus sulaukiama reikalingo bendradarbiavimo iš jūsų norint įvertinti ir suprasti situaciją. Ši taisyklė nemaloni, bet jūsų pagalba yra svarbi leidžiant identifikuoti proceso spragas ar neteisingą partnerių darbą. Dėl to nei jūs, nei kiti neturėtų kentėti ir susidurti daugiau nei kartą.

8. Negrąžinamos prekės

Dovanų kuponai ir ypač greitai gendantis prieskoniai nėra grąžinami. Gali susidaryti situacijų, kuomet ypač trumpo galiojimo prieskoniai, specialių akcijų ar kainos buvo parduoti ir jūs laiku nepasiėmėte šių prieskonių. Dėl tokių situacijų pinigai nėra grąžinami, nes buvote informuoti šiose taisyklėse, komunikacijose platformose, kanaluose ir kitais tiesioginiais ir netiesioginiais kanalais.


Dėkojame, kad savo prieskonių poreikiams pasirinkote Skaninti.lt. Vertiname jūsų palaikymą ir stengiamės suteikti jums geriausią įmanomą klientų aptarnavimą. Jei turite klausimų ar neaiškumų dėl grąžinimo taisyklių, nedvejodami susisiekite su mumis info@skaninti.lt.