Mes tai darome, nes ne visi restoranai patenka į Lietuvos geriausiųjų sąrašus, gali didžiuotis dideliu tinklu ar turėti papildomų veiklų ir finansų. Tačiau kiekvienas restoranas yra pats geriausias bent vienam žmogui, kuris lankysis dažniau ar palaikys restorano gyvavimą nors kokia forma. Vadovaujantis šiuo tikslu, mes norime padėti jums suartinti jus su svečiais.
Mūsų veiklos modelis suteikia jums konkurencinį pranašumą, teikiant klientams išskirtines ir vientisas paslaugas. Mes jungiame patogumą pirkti internetu su galimybe atvykti pas jus ir gauti papildomo žmogiškojo ryšio su jūsų restoranu. Tai yra jūsų unikalus būdas kurti vertę prieš konkurentus.
Skaninti skirtas suartinti restoranus su svečiais suteikiant prieskonių mišinius. Kad ir kur Lietuvoje būtų svečias, bet kuriai progai ir bet kuriuo paros metu jis rastų būdą būti arčiau restorano.
Pagrindiniai privalumai yra:
• Artumas;
• Reklama;
• Pinigai.
Kadangi kiekvienas nupirktas prieskonis nesiunčiamas paštu, bet reikia jį atsiimti restorane, tiek esamiems, tiek norintiems išbandyti svečiams reikėtų ateiti į restoraną. Tai išlaiko ryšį ir suteikia restoranams papildomą priemonę pritraukti naujus ar išlaikyti esamus klientus.
Tokia paslauga, procesas ir produktų rinka neegzistuoja. Todėl reikia edukuoti svečius, kurti rinką fiziškai ir finansiškai naudojant reklamą. Be to, pats produktas ne visada galioja ilgai. Tai reiškia, kad pardavimai turi vykti nuolat ir reklama, kampanijos ar matomumą suteikiantys srautai turi vykti nuolat, kitaip nuostoliai tenka Skaninti.lt.
Kiekvienas nupirktas prieskonių mišinys taip pat yra parama restoranui. Suma priklauso nuo dabartinės ir galiojančios sutarties, bet sąlygos ir sumos yra vienodos visiems restoranams be jokių išimčių. Taigi jeigu restorano prieskonis yra parduodamas visoje Lietuvoje ir yra labai populiarus, tuomet restoranas tik prisidėdamas darbo sukurti prieskonį pradžioje gautų paramą iš pardavimo prieskonius neribotai. Taigi tiek maži, tiek dideli gali turėti sėkmės.
Prekyba reikalauja kelių dalykų:
• Tikrinti el. paštą
• Būti sąžiningiems su Skaninti.lt ir svečiais
• Sandėliuoti nedidelį kiekį prieskonių savo restorane.
El. pašto tikrinimas bus mūsų pagrindinė komunikacijos vieta. Kai įvyksta pirkimas, reikalinga informacija siunčiama į Jūsų el. paštą.
Reikia sąžiningai elgtis atveju Skaninti.lt, suteikiant svečiui informaciją ir prekę. O su svečiais elgtis pagarbiai ir mandagiai lyg būtų Jūsų klientas, net jeigu jis tik atėjo pasiimti prieskonių.
Restoranai yra atsakingi už prieskonių sandėliavimą. Todėl, jeigu prieskoniai yra pažeisti, pakuotės yra pažeistos arba jie tampa netinkami pardavimui, tuomet restoranas yra atsakingas už netinkamą sandėliavimą ir jo pasekmes. Tai gali būti vartotojų teisių, higienos ar finansinės išraiškos požiūriu. Prieskoniai, kurių galiojimo laikas baigiasi, turi būti grąžinami į Skaninti.lt siunčiant arba perduodant juos.
Visi restoranai gali užpildyti formą apačioje ir bus susisiekta, kad galėtumėte prekiauti. Visi restoranai prekiaujantys su Skaninti.lt sutinka su apačioje skelbiamomis sutarties sąlygomis.
© 2024 skaninti.lt | Visos teisės saugomos | Be sutikimo draudžiama kopijuoti ir platinti svetainėje esančią informaciją.
Šią svetainę valdo Ernestas Juozauskas, individualios veiklos pažymėjimo Nr. 1044890, telefonas: +37063015310, el. paštas: info@skaninti.lt.